čtvrtek 19. dubna 2018

Velmi francouzská snídaně v trávě

Kdo by nemiloval snídat venku, když je tak nádherné počasí. Já jsem si dneska udělala radost a jednu takovou snídani v trávě si udělala. 





Francie je odjakživa v mém srdci a to jsem tam byla jen jednou. (Snad to letos napravím jako odměnu za bakalářku a státnice.) K mé představě Francie neodmyslitelně patří croissant, levandule, káva, lehoučké lenošení a stylová knížka. 


Takhle po ránu jsem sáhla po knížce Love Style Life od Garance Doré, kterou jsem už sice celou přečetla, ale ráda jí občas listuji a inspiruji se lehkostí, kterou předává touhle knihou. Jak už název napovídá, v knížce Garance vypráví o svém životě, o svém stylu i stylu, který obdivuje a o lásce, což je má nejoblíbenější část.


No a na závěr bych doporučila všem, co milují Francii a levandule jeden obchod, jmenuje se Miluju Provence a najdete v něm spoustu levandulových dobrot i kosmetiky, ale nejen levandulové. Sama jsem si pořídila levandulovou čokoládu, která je opravdu báječná a levandulový džem, který s croissantem chutná výborně.

A jak snídáte nejraději vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat